gug-bg-herd

Re: [avifile] API/ABI break в Дебиан, причинен от yours truly

From: Yavor Doganov
Subject: Re: [avifile] API/ABI break в Дебиан, причинен от yours truly
Date: Tue, 22 Dec 2009 15:11:52 +0200

В 16:36 +0200 на 01.12.2009 (вт), Yavor Doganov написа:
> Молбата ми е да прегледате приложените (мои) кръпки за onscripter,
> cynthiune.app и dvr и да потвърдите, че са читави.

Финалният вариант на кръпката за cynthiune.app е този:
http://patch-tracker.debian.org/patch/series/view/cynthiune.app/0.9.5-9/WindowsMedia.patch

Промяната на прототипа е не само излишно, но и вредно, защото пак се
получава FTBFS с LDFLAGS -Wl,-z,defs (което лъсна при версия -8).  Сега
пък обаче се натъкнах на ICE при amd64/kfreebsd-amd64:

http://bugs.debian.org/562010

Идеи?  (Освен, че е ясно, че това е грешка в GCC.)  Кодът ми се струва
съвсем наред, но дори и невалиден код не би трябвало да предизвиква ICE.