web-translators-pl

[gnu-pl] Prosba

From: kicor1
Subject: [gnu-pl] Prosba
Date: Mon, 24 Feb 2003 12:16:16 +0100

Dzien dobry
Jestem studentem AGH. Pisze obecnie prace przejsciowa i bardzo mi sa potrzebne materialy dotyczace dostepnego oprogramowania obliczeniowego na licencji GPL.
Adres pod ktory pisze znalazlem na stronie internetowej GNU
Moze pan/pani ma jakies materialy w jezyku polskim dotyczace tych programow. Ja szukalem, ale to co znalazle to jeszcze nie jest przetlumaczone na jezyk polski. JEzykiem angielskim nie wladam az tak, by sobie to biegle tlumaczyc.
Jeszcze raz bardzo prosze o pomoc.
Dzikuje i pozdrawiam
Krzysztof Adamczyk

Tanie bilety lotnicze!