Re: [www-pl-discuss] Re: [www-pl-announce] stan tłu maczeń

From: Jan Owoc
Subject: Re: [www-pl-discuss] Re: [www-pl-announce] stan tłu maczeń
Date: Tue, 22 Jun 2010 11:16:49 +0200

W dniu 21 czerwca 2010 19:49 użytkownik Mariusz Libera
<address@hidden> napisał:
> Poza tym, moje pierwsze tłumaczenie leży sobie już przeszło
> miesiąc nie zwracając niczyjej uwagi. Powinniśmy pomyśleć nad kwestią
> recenzowania. Może wyznaczać z góry konkretne osoby, albo mianować jakichś
> naczelnych recenzentów?

Rzeczywiście, ponad miesiąc temu wysłałeś mail'a na listę i niejako
zaginęło tłumaczenie. Zająłem się tym i lada chwila powinno się ukazać
na stronach gnu.org.

W wersji idealnej, każdy jest przydzielony do grupy kilkuosobowej. Z
tą grupą utrzymuje kontakt czy to na gg, czy na irc, czy w dowolny
inny sposób. Grupa prowadzi recenzję w określonej dziedzinie i uważam,
że to byłby dobry pomysł... jeśli by działał. To nie działa, więc pora
na zmianę.

Czy ktoś ma pomysł jak to sprawniej zorganizować? Czy znalazłyby się
np. 3-4 osoby, które by się podjęły systematycznej recenzji (niektórzy
tak napisali w ankiecie)?

Pozdrawiam,

Janek