[www-pl-discuss] rezygnacja :(

From: Karolina Milewska
Subject: [www-pl-discuss] rezygnacja :(
Date: Wed, 4 Aug 2010 23:21:15 +0200

Cześć wszystkim,
Strasznie Was przepraszam (szczególnie VR, która liczyła na wzajemne wspieranie się w robocie) ale muszę wykruszyć się z drużyny :(
Po obronie (4+) znalazłam pracę w szkole językowej. Niepotrzebnie zmieniałam maila na liście, bo tuż po tym fakcie poszłam na interwju... Zaczynam od września, i kompletnie nie będę miała czasu na nic innego :( Nie żeby belferostwo mnie bardzo pociągało, ale z kasą jest krucho...
A teraz znajome zasypały mnie tłumaczeniami na cały sierpień. I tematyka (AVT), i osoby są mi bliższe, a CVS zupełnie nie umiem rozkminić nawet z tutorialem... Dziękuję Liderowi za wprowadzenie krok po kroku do Gtranslatora, może jeszcze kiedyś się przyda.
Pozdrawiam i przepraszam,
Karolina