www-pl-discuss

Re: [www-pl-discuss] NBSP; czyli niełamliwe spacje.

From: Sylwester Zarębski
Subject: Re: [www-pl-discuss] NBSP; czyli niełamliwe spacje.
Date: Tue, 31 Aug 2010 21:24:50 +0200

31 sierpnia 2010, 15:23:38, Jan napisał(a):

[...]
> Odnośnie edytora, możemy przecież dodać odwrotny skrypt do tego, który
> informuje o aktualizacjach; wersje w www-pl będą zawsze bez znaku
> nbsp.

Cóż, w tym jestem przeciwny. Uważam, że w CVS powinna być dostępna
wersja finalna, dokładnie taka jaka zostanie wysłana do repozytorium
głównego. W przeciwnym przypadku będziemy zgadywać 'jak powinno być
docelowo', a tym powinien zajmować się tłumacz, a nie main committer.

--
pozdrawiam
Sylwester Zarębski