[www-pl-discuss] gnu-user-groups.html przekierowanie?

From: Sueroski
Subject: [www-pl-discuss] gnu-user-groups.html przekierowanie?
Date: Wed, 17 Nov 2010 20:04:39 +0100

 Witam wszystkich.
Na spisie stron do tłumaczenia jest "wywieszone" gnu-user-groups.html, a w zasadzie angielski oryginał (dokładniej oryginalny link czyli: http://www.gnu.org/gnu/gnu-user-groups.html ) przekierowuje na LibrePlanet.org Jednak na naszym CVS'owym repozytorium tkwi wciąż wersja z wypisaną listą grup itp. (czyli ta, która jak ostatnio patrzyłem była ;] albo na tą podstronę dawno nie wchodziłem, albo niedawno zmienili)

Co zrobić w tej sprawie?
Będziemy tłumaczyć i trzymać tą starą wersję czy da radę jakoś uaktualnić plik pot, żeby było tak jak w oryginale przekierowanie (czyli u nas przekierowanie)?

Wie ktoś co zrobić z tym patentem (ale trafiłem w słowo ;])?

Pozdrawiam,
Oskar G.

--
 ,= ,-_-. =.    Sueroski