fsfe-nl

[Fsfe-nl] Mediawiki.. oproep

From: Kasper
Subject: [Fsfe-nl] Mediawiki.. oproep
Date: Mon, 08 Mar 2004 21:42:17 +0100

Hoi,

Ik hoop dat er al wat mensen op deze lijst zitten intussen.

Ik heb vandaag een Mediawiki geinstalleerd, waarop samen teksten kunnen worden voorbereid. Mediawiki is de (GPL) software achter de Wikipedia.

Het lijkt mij een goed idee om de Creative Commons Attribution licentie te gebruiken voor de tekst die er op komt te staan.

Om iets op te zetten, en een bijeenkomst van geinteresseerden te organiseren is het waarschijnlijk goed om aan een oproep te werken:
http://www.industree.org/vrijesoftware/index.php/Oproep

Oh ja, er was ook nog #gnu.nl, maar ik heb het idee dat de meeste mensen op deze lijst dat kanaaltje langer kennen dan ik :)

groetjes,
Kasper