fsfe-nl

Re: [Fsfe-nl] Bijeenkomst enzo

From: Bas Wijnen
Subject: Re: [Fsfe-nl] Bijeenkomst enzo
Date: Wed, 24 Mar 2004 01:03:14 +0100

On Tue, Mar 23, 2004 at 10:59:08PM +0100, Jeroen Dekkers wrote:

> Hmm, 2 lijsten met dezelfde naam, dat is irritant. We kunnen beter nu
> beslissen welke we gaan gebruiken en de andere dicht laten gooien.

Als het ter verbetering van de ontvangst van mijn e-mails is, dat is niet
meer nodig.  Mijn "From " (niet "From: ") bleek verkeerd te staan, en gnu.org
doet blijkbaar een sender verify callback.  Ik heb de "From " nu goed gezet,
en het werkt prima.

Ik ben het wel met Jeroen eens dat we het vooral bij 1 lijst moeten houden.

Groeten,
Bas

--
I encourage sending me encrypted e-mail.
Please send the central message of e-mails as plain text in the message body,