gug-bg-herd

Re: Аналог на GDK_INVERT при cairo/GTK 3

From: Yavor Doganov
Subject: Re: Аналог на GDK_INVERT при cairo/GTK 3
Date: Tue, 12 Nov 2019 22:37:10 +0200

Kaloian Doganov wrote:

> Да си призная, не съумявам да проследя внимателно как GtkPlotCanvas
> менажира вътрешното си състояние.  Например разбирам, че това veto е
> булева стойност, която signal handler-а може да върне, но не разбирам
> каква му е сементиката, защото не виждам къде има signal handler, който
> връща такъв резултат.

Функцията _gtkextra_signal_emit е дефинирана в gtkextra.c, в
началото.  Доколкото мога да разбера кода, функцията проверява дали
сигнала е регистриран, емитира го и връща резултата от емисията.
Тоест, ако не се случи сакатлък се очаква veto да си остане TRUE.

> Навярно става дума за някаква известна на всички конвенция в GTK,
> която не съм чувал, защото нямам и хабер от GTK.

Не мисля, че е някаква конвенция.

> Между другото, как рисуваш селекцията сега с Cairo?  Получаваш ли
> (нежелания) ефект на antialiasing на селекцията?

Не бях обърнал внимание, понеже и зрението ми е малко blurry
вследствие от естествен дърталясинг.

> cairo_rectangle (cr, area.x + 0.5, area.y + 0.5, area.width,
>                  area.height);

Да, така е по-добре и повече прилича на селекцията при GTK 2.