help-gnu-emacs

Lojitek Izmir Egitim Seminerleri

From: Lojitek Izmir
Subject: Lojitek Izmir Egitim Seminerleri
Date: Sat, 20 Aug 2005 08:57:33 +0300

LOJİTEK
LOGISTIC TECHNOLOGIES AND CONSULTANCY LTD.
İzmir Şube: Tel : 0 232 365 34 60 Fax : 0 232 365 34 58 E-mail: lojitekizmir@ttnet.net.tr
**********************************************************************************

Lojitek İzmir Eğitim Seminerleri

TEDARİK ZİNCİRİ OPTİMİZASYONU
ve
YÖNETİMİ
( WORKSHOP UYGULAMALI )

TARİH: 8 - 9 EYLÜL,
YER: MAJESTY SÜZER HOTEL  ALAÇATI, ÇEŞME /  09.30-17.00
ÜCRET: 370 YTL + KDV

İÇERİK:
Seminerin Hedef Kitlesi: Lojistik ve Tedarik Zinciri süreçleri (lojistik, depolama, nakliye, üretim planlama, stok control, tedarik planlama, proje iş geliştirme ) içinde görev yapan beyaz yakalı personelleri kapsamaktadır.
Amaç: Firmaların rekabetinde önem arz eden tedarik zinciri yönetimi konusunda katılımcıların bakış açısını geliştirmek, modeli doğru kurmaları için bilgilendirmek, lojistik firmalarının doğru model üzerinde çalışmalarını sağlamak amaçlanmıştır.
Bu seminer bünyesinde tedarik zinciri süreçleri tanıtılarak, detaylandırılacak, çağdaş lojistik uygulamları ile ilintilendirilerek, çoklu veya tekli depo ile çalışan veya karmaşık dağıtım ağı olan, çok sayıda tedarikçi ile çalışan, yüksek envanter maliyetlerine katlanan firmalar için çözüm önerileri geliştirilecektir.
Bu konular örnek case studyler ile katılımcılara örnek uygulamalar üzerinde anlatılacaktır, katılımcılara uygulama yaptırılarak konu pekiştirilmesi sağlanacaktır.
Ders Konuları:
*Tedarik zinciri nedir? Süreçleri nelerdir?
*Bir tedarik zinciri modeli nasıl modellenir ve optimize edilir?
*Proje maliyet çalışmalarında dikkat edilmesi gerekenler?
*Sektörlerde uygulanan mevcut lojistik modeller (taşıma ve depolama)
*Sektörel bazda geliştirilmiş uygulamalara bakış
*Türkiye'de lojistik firmaları nasıl hizmetler veriyor? Bakış açımızı genişletelim!
*Kargo ağının efektif kullanılması, bu dağıtım ağı üzerindeki lojistik uygulamalar
*(MilkRun, Cross-Dock, VMI)
*Depo kurulumunda raf, ekipman seçimi, personel sayısı hesaplamaları
*Depo operasyonlarının tanımlanması,
*Nakliye operasyonlarının projelendirilmesi,
*Lojistik Firmaları ile olan İlişkilerde :
*Teklif içerikleri,
*Sözleşmede olması gerekenler
*Operasyon manuellerinin hazırlanması
*Lojistik firma ile olan ilişkiler
*Projenin operasyon ile olan ilişkilerinin düzenlenmesi
*WORKSHOP Uygulamaları
*Örnek uygulamalar
*Çözümler
*Beyin Fırtınası
DEPOLAMA
ve
DEPO SİSTEMLERİ

TARİH: 12 EYLÜL,
YER: MAJESTY SÜZER HOTEL  ALAÇATI, ÇEŞME /  09.30-17.00
ÜCRET: 250 YTL + KDV

İÇERİK:
Seminerin Hedef Kitlesi: Lojistik süreçler içinde görev yapan beyaz yakalı   personelleri kapsamaktadır.
Amaç: İşletmeler için önem arz eden ve maliyet merkezlerinden biri olan depolama  ve depo yönetimini ele almayı amaçlayan bu seminerde, bir depo inşaasından operasyonuna kadar ki gerek duyulacak her şeyi kapsayan bir eğitim olarak sunulmuştur. Bu kapsamında depo yeri seçimi, depo ebatları, raf sistemleri, istif makineleri (forklift, reachtrucks), barkod otomasyon sistemleri RFID, depo yönetimi kapsamında depolamadaki süreçler, mal toplama modelleri, envanter yönetimi, sektörel bazda depo modelleri gibi bilgiler katılımcıları bilgilendirmek amacıyla sunulacaktır.
Ders Konuları:
*Depo Yeri Seçimi ve Kriterler
*Depo Çeşitleri
*Deponun Kısımları
*Depo Dizaynında Önemli Noktalar
*Raf Sistemleri ve Hangisi Sizin İçin Doğru Seçim...
*İstif Makineleri ve Nerede, Nasıl ve Ne Maksatlı Kullanılmaktadır
*Barkod Otomasyon Sistemleri
*Diğer Ekipmanlar, Rampa, Koruk, Aydınlatma Sistemleri, Isıtma ve Havalandırma
*Optimum Personel ve Ekipman Hesaplamaları
*Ürun Tipine Göre Depo Tasarlayalım?
*Ürun Sayısına Göre Depolama Sistemleri
*Örnek Sektörel Depo Modelleri ve Depolama
*Depolamada Süreçler
*Mal Kabul (Receiving)
*Mal Toplama (Picking)
*Mal Yerleştirme (put-away)
*Besleme (Replenishment)
*Envanter Sayımı
*Adresleme
*Envanter Yönetimi
*Envanter Eksikliğini Gidermek İçin Modeller
*Mal Hasarları
*Depo - Üretim Kampüsleri Arası Lojistik
*Koltuk Ambarları
*Depo Perfomans Yönetimi Kriterleri (KPİ)
*Depolamada Dış Kaynak Kullanımı
*Yazılım Seçimi,
*Türkiye de Lojistik Sektörü İçinde Depolama
*Gayrimenkul Firmaları Gözüyle Depo Yatırımları İçin Finansman

Eğitimci Özgeçmişi
End. Müh. CAFER SALCAN
1995 yılında Yıldız Teknik Üniversitesi Endüstri Mühendisliği bölümünden mezun olan Salcan, iş hayatına Otomotiv Sektöründe başladı.  1997-1999 yılları arasında "Demir Çelik Sektörü" nde lider firmalardan İCDAŞda 2 yıl süresince değişik projelerde görev aldıktan sonra, Amerikaya master programı için gitti. 1999-2000 yılları arası MBA Bridge programdan ayrılarak yurda döndü ve Lojistik Sektöründe hizmet veren CARGOTECH de Lojistik Operasyonlar Müdür yardımcısı ve proje yöneticisi olarak çalıştı.
TNT CARGOTECH birleşmesinde görev alarak, birleşmeden sonra TNT genel yönetim kadrosunda proje danışmanı olarak lojistik konularda hizmet verdi. Arıkanlı Holding tarafından lojistik hizmet vermek amaçlı alınan cargo@cargo (RL Lojistik) firmasının lojistik yapılandırması süreçlerinde Yönetici ve Proje ve İş Geliştirme Müdürü olarak görev yaptıktan sonra, DHL World-wide Express&Logistics firmasına lojistik satış müdürü olarak transfer oldu.
DHL'deki görevinin ardından yönetici ve danışman olarak Tedarik Zinciri Yönetimi, Lojistik ve Yeniden yapılanma konularında çeşitli projelerde hizmet vermek amacıyla LOJİTEK i kurdu ve halen bu firmanın Gn. Müdürü olarak görevini yürütmektedir. Aynı zamanda CUSİAD (Cağdaş Sanayici İşadamları Derneği üyesi olan Cafer SALCAN, SİAD bünyesindeki iş adamlarına kurumsallaşma süreci ve lojistik projelerinde kurduğu hizmet birimi ile destek vermeye çalışmıştır.

-Daha fazla bilgi almak, katılım şartları ve programı firmanıza özel almak için 0.232.365 34 60 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz.
-Kayıt işlemleri için "Kayıt Formu" doldurulması ve banka dekontu ile birlikte tarafımıza gönderilmesi gerekmektedir.
-Öğle yemeği, çay-kahve, tüm ikramlar, eğitim malzemeleri, eğitim dökümanları ücrete dahildir .
-Program sonunda tüm katılımcılara katılım sertifikası verilmektedir.
-Lojitek gerektiğinde eğitim mekanını veya eğitmeni değiştirme, programı iptal etme veya erteleme hakkını saklı tutmaktadır.
-Eğitim tarihlerinden 3 iş gün öncesine kadar kayıtlarımız devam etmektedir.
İzmir Şube: Tel : 0 232 365 34 60 Fax : 0 232 365 34 58
www.lojitek.com