Re: [shell-script] [off-topic] uma pequena ajuda com zip no linux

From: Jonny Marques
Subject: Re: [shell-script] [off-topic] uma pequena ajuda com zip no linux
Date: Wed, 21 Mar 2012 12:41:07 -0300

é por aí mesmo [?] valeus [?]
é como dizem : "quem sabe é mestre, que não sabe é a p3$t3" LOL

-D
       --no-dir-entries
              Do not create entries in the zip archive for directories.
Directory entries are  created  by  default  so  that
              their  attributes  can  be  saved in the zip archive.  The
environment variable ZIPOPT can be used to change the
              default options. For example under Unix with sh: