via-devel

Re: [Via-devel] Business proposal

From: Rongi Yost
Subject: Re: [Via-devel] Business proposal
Date: Fri, 2 Dec 2011 06:10:15 -0800

From: Rongi Yost
Sent: Friday, December 02, 2011 12:49 AM
To: Rongi Yost
Subject: Business proposal

I am Mr. Cheung Eric and I work with the Hang Seng Bank Hong Kong, I have a business transaction to share with you of my late client worth $20.5m Dollars, if interested get back to me  via my personal e-mail (address@hidden) for more details.

Sincerely,
Mr.Cheung Eric
address@hidden

German

Ich bin Herr Cheung Eric und ich arbeite mit dem Hang Seng Bank in Hongkong, ich habe mit Ihnen zu teilen einen Deal bei $ 20,500,000.00 Millionen Dollar geschätzt, wenn Interesse wieder, mich durch meine private E-Mail (address@hidden) für mehr Details. Bitte beachten Sie, dass wir die Erlöse am Ende im Verhältnis von 50% für mich und 50% für euch zu teilen. Ich werde weiter erläutern in meinem nächsten E-Mail.

Mit freundlichen Grüßen,
Herr Eric Cheung
(address@hidden)