www-cs-general

Re: [www-cs] Překlad webů GNU.org a FSF.org

From: Filip Krška
Subject: Re: [www-cs] Překlad webů GNU.org a FSF.org
Date: Sat, 05 Sep 2015 10:54:11 +0200

Ahoj,

ano, koordinatorem je Franta, pokud se nic nezmenilo.

Taky jsem se nedavno pridal, ale (snad docasne) mi dosly sily.

Mam jiz hodne dlouho rozdelanou stranku

https://www.gnu.org/philosophy/who-does-that-server-really-serve.html

pocatek prekladu zde:

https://piratenpad.de/p/who-does-that-server-really-serve

kdyby si snad chtel nekdo vybrat zrovna tuhle, tak at to nedela od 0 ;).

Aarrr!

Filip