www-fa-general

Re: ترجمهٔ مقالهٔ نرم‌افزار آزاد هم‌اکنون حتی بیش از پیش مهم است

From: Amin Bandali
Subject: Re: ترجمهٔ مقالهٔ نرم‌افزار آزاد هم‌اکنون حتی بیش از پیش مهم است
Date: Mon, 24 Jul 2023 00:10:23 -0400

درود،

Ali Reza Hayati writes:

> با سلام.
>
> از اون‌جایی که هنوز کسی پاسخی نداده، من از شما تشکر می‌کنم.

پوزش بابت تأخیر و سپاس فراوان بابت ترجمهٔ عالی و با کیفیت (همچنین سپاس
از تو علیرضا جان بابت پاسخت).  با چند تغییر کوچک ترجمهٔ جدیدتون رو به
مخزن www-fa.git اضافه و همچنین در مخزن اصلی www صفحات سایت گنو
بارگذاری و منتشر کردم.

همچنین درخواستتون برای عضویت در تیم در ساوانا رو تأیید کردم و حالا یک
عضو رسمی تیم هستید؛ به گروه خوش اومدید!  سپاس مجدد بابت زحماتتون تا
اینجا؛ مشتاق مشارکت‌های آینده‌تون هستم!

بندعلی

--
https://www.gnu.ca/~bandali/