Re: [Www-pl-discuss] Kilka pytań.

From: Jan Owoc
Subject: Re: [Www-pl-discuss] Kilka pytań.
Date: Fri, 14 May 2010 09:38:59 +0200

W dniu 14 maja 2010 07:35 użytkownik Paweł Różański <address@hidden> napisał:
> 1. Widzę, że pojawia się temat mercuriala (i wpisy na wiki na jego temat).
> Część ludzi (Karolina) przymierza się do zmiany i poznawania narzędzi do
> CVS. Jeśli mamy zmieniać system kontroli wersji, to warto to zrobić jak
> najszybciej i raz. I poinformować wszystkich, że lada moment taka zmiana
> będzie.

Była dyskusja czy używać CVS, czy jakiś bardziej skomplikowany system.
Według osób odpowiadających na moje pytanie, nauczenie się CVS a
nauczenie sie Mercurial to niewielka różnica, a Mercurial ma zaletę
lokalnej bazy historii, zmian itd.

"Wada" mercurial jest, że włączyłem prawie 24h temu i nadal nie mamy
repozytorium. Jeśli np. do pn. wieczór nie będzie włączone, zostaniemy
przy CVS.

> 2. Które podkatalogi, poza www/philosophy/ tłumaczymy? Które w pierwszej
> kolejności? Potrzebuję dodać do wiki, najlepiej z namiarem na docelową
> wersję miejsca określającego priorytety.

Wszystkie pliki .pot są potencjalnie dostępne do tłumaczenia. Nie
licząc "philosophy", potencjalnie ważne foldery to "distros", "gnu",
"licenses", "help" (w takiej kolejności). Potencjalnie mniej ważne
foldery to "server", "fun", "award" (w takiej kolejności).

Próbowałem przeczytać wszystkie artykuły po ang. i nadać im priorytet,
ale nie mogę czytać więcej niż 20-30 dziennie... a jest ich 327. Dobrą
wskazówką jest data modyfikacji - jeśli coś było aktualizowane w tym
roku, to widocznie jest aktualne/ważne :-).

> 3. Chyba nie wszyscy się przenieśli z listy googlowej. Zaraz będzie totalna
> dezinformacja (bo nie tylko tam piszą, ale tu nie czytają). Warto może
> przypomnieć niedobitkom?

Wyślę za chwilę list do niedobitków :-).

Pozdrawiam,

Janek