Re: [www-pl-discuss] Angielskie nazwy własne - tłu maczyć czy nie?

From: Karolina Milewska
Subject: Re: [www-pl-discuss] Angielskie nazwy własne - tłu maczyć czy nie?
Date: Mon, 9 Aug 2010 13:19:14 +0200

A niech to, mail poszedł do Jana, a zapomniałam o Carbon Copy do wszystkich...

2010/8/9 Karolina Milewska <address@hidden>
Ja nie mam dużo własnej praktyki, ale moja pani doktor robi bardzo podobnie (tyle że akurat bez linków). Może się przyda jako słaby argument za ;)
Karolina

The situation can hopefully change thanks to new initiatives such as Kino poza Ciszą i Ciemnością [Cinema beyond Silence and Darkness] organised by the charity Fundacja DzieciomZdążyć z Pomocą’ [Foundation for Children ‘Help on Time’].