Re: [www-pl-discuss] dystrybucja do tłumaczenia/obr az w VirtualBox

From: Jan Owoc
Subject: Re: [www-pl-discuss] dystrybucja do tłumaczenia/obr az w VirtualBox
Date: Thu, 16 Sep 2010 10:35:26 +0200

2010/9/16 Pawel K Szulczewski <address@hidden>:
> Tak z czystej ciekawości: ilu jest ludzi, którzy korzystają głównie z
> Windowsa i odpalają specjalnie GNU/Linuksa, żeby przetłumaczyć?
> Mi prawdę mówiąc by się nie chciało i skonfigurowałbym sobie środowisko
> do tłumaczeń pod Windowsa /bo chyba jest taka możliwość/...

Wiem, że w grupie tłumaczy są zarówno osoby, które używają systemu
GNU/Linux do tłumaczenia, jak i Ci, którzy z różnych powodów muszą
(lub chcą?) jako jedyny system mieć Windowsa. Dokumentacja na wiki
obejmuje obie możliwości i nikt nikogo nie zmusza do zmiany systemu.

Może zacznę od tego, że główne repozytorium gnu z dwóch powodów nie
mogę używać bezpośrednio na Windowsie:
- ma folder software/cvs/... co się gryzie z folderem software/CVS
- ma tzw. "soft link", z którym Windows+TortoiseCVS nie potrafi sobie poradzić
Nasze repozytorium www-pl nie ma tych "problemów" więc powinno chodzić
bez zarzutu.

Jako lider, potrzebuję dostęp do obu...
... więc dla swoich potrzeb, zrobiłem kilka instalacji różnych
dystrybucji w VirtualBox, które działają. Moje pytanie do grupy było
odnośnie tego czy (i ile) jest osób, które by korzystało z takiego
"gotowego" rozwiązania.

Jeśli będą chętni do korzystania, wziąłbym jakąś dystrybucję i ją
dopasował do naszych potrzeb (dodał niezbędne pakiety do tłumaczenia,
usunął bezużyteczne pakiety). Jeśli np. w tydzień nikt się nie zgłosi,
nie stworzę dystrybucji bo nie ma dla kogo.

Janek