Re: [www-pl-discuss] gnu-user-groups.html przekierowanie?

From: Jan Owoc
Subject: Re: [www-pl-discuss] gnu-user-groups.html przekierowanie?
Date: Wed, 17 Nov 2010 22:32:35 +0100

Cześć Oskar,

Nie wiem co najlepiej zrobić z tłumaczeniami ale chyba można je zostawić jak są.

Około miesiąc temu został dodany "redirect", więc angielski oryginał
mógłby nie istnieć:
http://web.cvs.savannah.gnu.org/viewcvs/www/.htaccess?cvsroot=www&r1=1.10&r2=1.11

Załączam wiadomość jaką dostałem dot. tego posunięcia.

Pozdrawiam,

Janek