[www-pl-discuss] Lista obecności, wishlista itp .

From: Paweł Różański
Subject: [www-pl-discuss] Lista obecności, wishlista itp .
Date: Mon, 19 Sep 2011 23:16:02 +0200

Witam.
Nie ukrywam, że ten mail jest próbą rozruszania ekipy. Takie pytanie, bo było nas sporo, a wygląda, że jest bardzo mało i może warto przetasować zespoły? Kto nadal jest zainteresowany tłumaczeniem tekstów GNU? Tu uwaga ode mnie - Virtaal nie jest wcale trudniejszy od poedita, a wygląda na znacznie wygodniejszy - mi znacznie bardziej "leży".

Wishlista, czyli czego mi brakuje/co bym zmienił w projekcie:
1. Ludzi na kanale IRC. Fajnie jest przy tłumaczeniu móc kogoś zapytać o coś. Jasne, nie każdy lubi IRC, nie każdy ma czas... 2. Recenzentów. Naprawdę, recenzję robi się 5-10 razy szybciej, niż tłumaczenie od zera, a dla tłumacza szybkie recenzje (niekoniecznie pozytywne, czyli poprawki jak najbardziej OK) są motywujące (dla mnie są).
3. Zalegające tłumaczenia, szczególnie te dwa:
http://www.gnu.org/philosophy/dat.html - Agnieszka Sznajder, 2011.01.12
http://www.gnu.org/contact/contact.html - Aleksander Pruszyński, 2011.02.05
Czy autorzy żyją i zamierzają tłumaczyć? Potrzebna z czymś pomoc?

Pozdrawiam,
Paweł