Re: [www-pl-discuss] Nowy nabór?

From: Jan Owoc
Subject: Re: [www-pl-discuss] Nowy nabór?
Date: Sat, 29 Oct 2011 08:57:53 -0600

2011/10/29 Paweł Różański <address@hidden>:
> Witam.
>  Tak sobie myślę, że początkowy entuzjazm wyraźnie oklapł i myślę, czy nie
> przydałoby się powtórzyć akcji z rekrutacją tłumaczy na portalach
> okołoopensource'owych itp.

Zgadzam się, że poziom aktywności jest niższy niż np. rok temu i że
świeże osoby mogą przywrócić część tego początkowego entuzjazmu.

Myślę, że tłumaczenie stron gnu.org to nie jest zadanie dla dużej
drużyny - dwie osoby systematycznie pracujące np. 8h tygodniowo by
nadążały za Niemcami. Przydałyby się te dwie osoby :-).

>  Jeśli odpowiedź na poprzednie pytanie jest twierdząca, to pytanie, czy nie
> warto by wystąpić na P.I.W.O. (tak czy inaczej planuję być, jeśli tylko będę
> miał możliwość, więc mogę zrobić prezentację (myślę, że 5-10 min. w
> zupełności wystarczy), o ile organizatorzy będą zainteresowani).
>
> http://piwo.informatyka.org/index.php?option=com_content&view=article&id=80&Itemid=27
>
> Jakie jest wasze zdanie?

Jestem zdania, że to bardzo dobry pomysł. Ja bym treść prezentacji
skierował bardziej na historię projektu GNU (w skrócie) oraz co
obecnie projekt robi. Na początku wspomnisz, że jesteś jednym z
tłumaczy stron GNU, i dlatego to przedstawiasz, a na koniec wspomnisz
jak można się z nami skontaktować w przypadku chęci tłumaczenia.

Wprawdzie czasami jestem w Poznaniu, ale już nie będę w tym roku.
Potrzebujesz dodatkowe osoby prezentujące?

Pozdrawiam,
Janek

P.S. Dyżurowałem kiedyś przy stanowisku dla GNU i mam trochę
materiałów/często zadawanych pytań. Jeśli się "dostaniesz", daj znać a
prześlę.