Re: [www-pl-discuss] Konferencja o kształcie ochrony d óbr niematerialny

From: Tomasz W . Kozłowski
Subject: Re: [www-pl-discuss] Konferencja o kształcie ochrony d óbr niematerialnych krakowskiego ruchu Nie dla ACTA
Date: Thu, 5 Apr 2012 20:27:18 +0200

Zaproszenie jest oczywiście miłe i łechta moje (jako tłumacza GNU)
ego, ale wydaje mi się, że zostało złożone niewłaściwej grupie. My
jesteśmy tylko tłumaczami i nie jesteśmy w stanie reprezentować żadnej
grupy tudzież organizacji; może powinniśmy przekazać to zaproszenie
np. Fundacji Wolnego i Otwartego Oprogramowania (FWiOO)?

--
Tomasz W. Kozłowski