Re: [www-pl-discuss] Wikia ma reklamy niewolnych program ów

From: Jan Owoc
Subject: Re: [www-pl-discuss] Wikia ma reklamy niewolnych program ów
Date: Sat, 19 May 2012 16:26:50 -0600

Witam,

Kilka miesięcy temu pisałem o tym, że wypadałoby się przenieść z Wikii
na inną stronę. Nikt się nie rzucił aby od razu przenosić stronę na
wymarzony serwis, więc zdecydowałem sam podjąć działanie.

Najprostsze wydawało mi się rozwiązanie Hiszpanów:

On Wed, Feb 1, 2012 at 5:38 PM, Jan Owoc <address@hidden> wrote:
> [...]

Strona "server/standards/translations/pl" istnieje od początku
istnienia grupy, ale nic tam nie umieszczaliśmy. Dziś tam umieściłem
prostą stronkę napisaną w edytorze nano:
http://www.gnu.org/server/standards/translations/pl/

W najbliższych dniach będę przenosił strony z wiki na tą stronkę. Jako
ostatnia zostanie przeniesiona strona "do tłumaczenia". Wyślę jeszcze
osobnego maila z ogłoszeniem gdy skończę przenosić.

Jeśli ktoś zna się na CSS i chciałby upiększyć stronę, to dostęp do
repozytorium jest podobnie jak do plików z tłumaczeniami:
$ export CVS_RSH=ssh
$ cvs -z3 -d:ext:address@hidden:/webcvs/www-pl co www-pl

Taka ogólna uwaga, że w momencie robienia "commit" strona trafia w
Internet. Prosiłbym najpierw przetestować lokalnie czy się wyświetla
jak powinna i sprawdzić poprawność pliku html/css (np. na stronie
w3.org).

Pozdrawiam,
Janek