Re: [www-pl-discuss] doroczna kampania FSF

From: Tomasz W . Kozłowski
Subject: Re: [www-pl-discuss] doroczna kampania FSF
Date: Sat, 8 Dec 2012 00:59:22 +0100

Hej Janie,
dzięki za szybką odpowiedź.

Zgodzę się, że cały tekst jest pisany w 1 os. l. poj, ale samo
"nawołanie" do zostania członkiem kierowane jest wyłącznie do jednej
osoby.

Z tego, co się orientuję, to w kampaniach fundraisingowych chodzi
często o stworzenie odczucia u odbiorców, że chodzi /właśnie o niego
(nią)/ -- stąd też zaproponowałem przejście z liczby mnogiej na
pojedynczą: dzięki temu apelujemy bezpośrednio do czytelnika, żeby to
właśnie on, ta konkretna osoba, pomogła nam zostając członkiem FSF i
wpłacając te 10 dolarów, a nie jacyś niekonkretni "oni" ("wy",
towarzyszu!).

Oczywiście decyzję finalną pozostawiam Tobie, to tylko moje trzy
grosze w tej sprawie. (Poza tym nie mam więcej uwag.)

--
Tomasz W. Kozłowski
a.k.a. [[user:odder]]