fenfire-dev

[Fenfire-dev] epätietoinen kysyy

From: Mika Laaksonen
Subject: [Fenfire-dev] epätietoinen kysyy
Date: Mon, 14 Mar 2005 21:49:30 +0200

Tervehdys,

Sain viimeinkin ladattua Gzigzag ohjelman ja opiskeltua sen käyttöliittymän.
Valitettavasti en saanut siinä kuitenkaan tekstin syöttöä toimimaan, joten en
voinut tehdä omia tietorakenteita.

Kun haeskelin lisätietoa, hokasin että teillä viimeisin projekti onkin Fenfire.
No eikun imuroimaan sorsaa ja kääntämään.
Enpä saanut käännettyä, oli gnu make ja jdk 1.4. Dokumentaatiotakaan ei oikein
tahtonyt löytyä, joten ajattelin rohkaista itseni ja lähettää meiliä.

Eli varsinainen asiani on seuraavanlainen:
Olen hyvin kiinnostunut tallettamaan/jäsentämään henkilökohtaista dataani
tuollaiseen moniulotteisiin zigzag tyyppiseen rakenteeseen (suunitellut sitä jo
monta vuotta mutta en ole saanut aikaiseksi asentaa ja opiskella gzigzagia).
Nykyisin olen käyttänyt paljon mind manageria, mutta siinä puurakenne rajoittaa
ajatuksen juoksua :) Mind managerissa on se hyvä puoli että voi itse vaikuttaa
tasossa olevien tietoalkioiden paikkaan. Tätä ominaisuutta ei ainakaan
kokeilemassani gzigzag versiossa ollut.

Voitteko suositella/ onko teillä tarjolla jotain sellaisessa tilassa olevaa
työkalua(fenfire / gzz / gzigzag / ???), jolta voisin käyttää tietojeni
hallintaan (sellaista jossa voi luottaa että se ei seuraavanä päivänä tuhoa
dataani)?

Olisiko myös sellainen mahdollista että saisi fenfiren samanlaisena jar
pakettina kuin gzigzaginkin?

Kiitoksia & terveisin
Mika Laaksonen