gug-bg-herd

Re: Заместител на libmp4v2?

From: Yavor Doganov
Subject: Re: Заместител на libmp4v2?
Date: Wed, 19 Nov 2008 19:39:20 +0200

Димитър Киров wrote:

> При мен Melodie-0.4.0 няма такава зависимост.

Не може да бъде.  Компилира ли се?  Прегледах всички секции
gnustep-* и media-* и не можах да намеря такъв пакет.  Как изобщо се
търси на packages.gentoo.org?

> Само в новите версии ли го има това изискване?

Това е първото издание.

> Значи ffmpeg би трябвало да може да свърши същата работа.

Melodie зависи от библиотеката MediaKit, която от своя страна се
свързва динамично с libavcodec и libavformat.  За декодирането няма
проблеми (не съм сигурен за AAC, а M4a май е контейнер).  Става въпрос
само за извличане на етикети, което изглежда не е реализирано по
никакъв начин в ffmpeg (иначе щяха да го ползват).

> Доколкото съм чувал кодът му е кофти документиран и си е доста
> бодливо да се ползва.

Ужас е (имам да коригирам http://bugs.debian.org/487641, всяка помощ е
добре дошла).  Добре, че поне е на Си.  Единственото по-гнусно нещо,
за което се сещам в момента, е libxul.