gzz-dev

[Gzz] Re: ZigZag:ista TEKES-projektiehdotus

From: Eetu Ojanen
Subject: [Gzz] Re: ZigZag:ista TEKES-projektiehdotus
Date: Mon, 9 Sep 2002 20:10:38 +0300

----- Original Message -----
From: "Tuomas Lukka" <address@hidden>
To: <address@hidden>
Cc: "gzz developers list" <address@hidden>
Sent: Monday, September 09, 2002 6:03 PM
Subject: Re: ZigZag:ista TEKES-projektiehdotus

> Tota, jos oikeasti aiot alkaa tosissaan tehdä yhteistyötä tämän jutun
> suhteen, niin tämä olisi aika oleellista saada toimimaan *nyt*.
>
> Eli mene vaikka sinne meidän soluun, siellä ryhmäläiset varmaan
> auttaa.

Selvä juttu :), kiitos opastuksesta tiimin tavoille. Pahoittelen, jos tämä
formaattikysymys antoi hankalan ensivaikutelman: aikomukseni on toki ensi
tilassa sisäistää tarvittavat työkalut ja menetelmät, jotta yhteistyö
onnistuu. Tänään minulla ei ollut käytössäni työasemaa, johon olisin voinut
ko. softat asentaa, mutta yleissilmäyksestä (aamulla mainitsemaasi)
uusimpaan innovaatioonne olisi ollut apua pikaisesti kokoonkutsutussa
TEKES-kuvioita käsittelevässä palaverissa.

    Terveisin,
    - Eetu