Re: [shell-script] Copiar arquivo recursivamente

From: Jose NIEVIADONSKI
Subject: Re: [shell-script] Copiar arquivo recursivamente
Date: Thu, 12 Sep 2002 10:34:19 -0300

Oi

tenta isso

find /var/www -type d -exec cp index.php {} \;

deve funcionar.

José Augusto Martins Nieviadonski
Analista de Sistemas Consultor
HSBC Bank Brasil S.A. - Banco Múltiplo
Treinamento de informática
Fone : 55 41 340-5378 - Fax : 55 41 340-5011

 Enviado Por : address@hidden - 12/09/02 10:22
        Responder a shell-script

 Para:  <address@hidden>
 cc:    (cco: Jose NIEVIADONSKI/HBBR/HSBC)
 Assunto: [shell-script] Copiar arquivo recursivamente

Eu tenho um arquivo index.php que eu desejo copiar para todos
os subdiretorios (incluindo seus subdiretorios) do /var/www

Alguem pode me ajudar?

Reinaldo

perl, C etc. Quem insistir em não seguir esta regra será moderado sem
prévio aviso.
http://www.listasdiscussao.cjb.net

http://br.yahoo.com/info/utos.html

The information contained in this e-mail is confidential. It may also be legally
privileged. If you are not the addressee you may not copy, forward, disclose
or use any part of it. If you have received this message in error, please
delete it
and all copies from your system and notify the sender immediately by return
e-mail.

E-mail communications cannot be guaranteed to be timely secure, error or
virus-free.
The sender does not accept liability for any errors or omissions which arise as
a result.