www-el-general

[Elwebtrans] ana8esi metafrasis

From: kasamath
Subject: [Elwebtrans] ana8esi metafrasis
Date: Sun, 3 Dec 2006 16:46:25 +0200

O xristis katsaridas analamvanei na metafrasei to ar8ro
http://www.gnu.org/philosophy/opposing-drm.el.html. Parakalountai oi ipoloipoi
xristes na min analavoun ti metafrasi tou idiou ar8rou.

File katsarida, sxetika me tin erwtisi sou, genika den iparxei logos na
agxwnesai, den prokeitai na sou epivalloume kamia teliki pro8esmia ipovolis tis
metafrasis. Otan exeis eleu8ero xrono, mporeis na ti douleueis.

Euxaristoume.

+===============================================+
|                                               |
| Athanasios Kasampalis                         |
| Student of T.E.I. of Thessaloniki,            |
| Department of Information Technology          |
| More at http://www.it.teithe.gr/~kasamath/    |
|        v  |   _`.  T h e   G N U   H u r d    |
|        ^  _  ,','    ...be a part of it!      |