gug-bg-herd

Re: Включване в http://gnu.org/gnu/gnu-user-groups.html

From: Yavor Doganov
Subject: Re: Включване в http://gnu.org/gnu/gnu-user-groups.html
Date: Fri, 31 Jul 2009 17:56:43 +0300

В 12:31 +0300 на 29.07.2009 (ср), Ivaylo Valkov написа:
> Нямаше как да знам. Предположих, че някой го поддържа.

Разбира се, това не беше критика, само обяснение.

> Само движението ? (така и го поправих)

Вече го пишем "free software movement", но не е фатално както е сега
(или както беше).

> different form the Bulgarian users group at

s/form/from/

> "Linux"); GNU/Herd and GNU/kFreeBSD. We refuse to call the system

s/Herd/Hurd/  (Грешката е моя, от предното ми писмо.)

> movement -- our thirst for freedom and the love to our favourite

s/favourite/favorite/  (British vs US English, не е важно)

Изчакай ден-два ако някой друг случайно възнамерява да коментира и го
пращай.  Благодаря.