gug-bg-herd

Re: Предлагам ви решени е за преглед на клипове в уеб страници

From: Ivaylo Valkov
Subject: Re: Предлагам ви решени е за преглед на клипове в уеб страници
Date: Sun, 29 Aug 2010 11:05:09 +0300

Yavor Doganov <address@hidden> writes:
> Съветвам те да смениш името още в началото, защото вече има такава
> програма:

Много неприятна ситуация. А имам спомен, че не намерих нищо със същото име.

> Евентуално, ако толкова много го харесваш,

Изключително много. Заради играта на думи, смисъла и звученето. Laterna
Magica е средновековен (ако не и първият) прожекционен апарат. [1]
Буквалният превод е вълшебен фенер. От тук се получава и играта на думи
и закачката с флаш (проблясък) – хем има движеща се прожекция (видео),
хем постоянна осветеност, обратното на проблясъка. Другата закачка е
със самия проект – прототипен, първичен, тестов. Вариант е да стане на
английски „Magic lantern“. Испанското „Linterna mágica“, също е
подходящо, но латинското име ми допада най-много.

> бихме могли да проведем
> разговор с Рикардо Мотола и да се опитаме да го убедим той да го
> смени.

Няма ли да е (много) нагло? Все пак би следвало, поне по моята логика, аз
да се съобразя с готовия проект, дори ако бях разбрал още по-късно. Нищо
не пречи да опитаме, все пак. Ако се съгласи, би било чудесно.
Имаш ли някаква връзка с него? Не намерих пощенски адрес на страницата
и в изходния код.

Докато обмислях името, имах и идеи в друга посока. Ще си мисля отново
върху тях, ако нищо не излезе от разговора с Рикардо Мотола.

Ще трябва да се реши този проблем, преди да изпращам други обявления.

[1] http://en.wikipedia.org/wiki/Magic_lantern