gug-bg-herd

Re: Предлагам ви решени е за преглед на клипове в уеб страници

From: Yavor Doganov
Subject: Re: Предлагам ви решени е за преглед на клипове в уеб страници
Date: Tue, 31 Aug 2010 21:31:42 +0300

Ивайло Вълков wrote:
> И аз мисля, че няма нищо против, но по-добре името да е
> различно. Нека програмата си има собствено лице.

Ти си знаеш най-добре.

BTW, в момента разглеждам сайта и чета информацията относно това
„нещо“.  Не се обиждай, че го наричам така, просто досега не съм
виждал софтуер, който е само един JavaScript файл (още не съм стигнал
до изходния код, но така или иначе надали ще разбера нещо от него).

Ще ми отнеме малко време да прочета за Greasemonkey (това не беше ли
модзилска технология?) и т.н., да инсталирам и тествам.

(Относно сайта -- изглежда мноо гот, и удивително не ми товари до
безумие горкия неимоверно бъглив Kz, дори и на сравнително слаба
машина, с доста стар и напълно неподдържан xulrunner (1.8).
Единствената ми забележка е това прелистване като натиснеш върху някой
елемент от менюто -- направо ми се завива свят.  Може би защото
одъртявам.)

Ако Антон има време да оправи бакиите из gnu.org, ще бъде страхотно...

П.П.
@humor
Става ли за гледане на т.нар. от братушките „порнюшки“?
Ако не, доста потребители го биха сложили в категорията „new software
doomed to failure“.  Но това да не те отчайва изобщо. :-)
@end humor